testin"

Cari benda cool..?

Sunday, December 26, 2010

Sambil rasa sambil buat duit..!!!

Post kali nie aku nak review berkenaan satu produk yang telah pun dilancarkan semalam.. Walaupun aku jenis yang tak pernah kasi review produk orang tapi produk ni memang sangat-sangat menarik perhatian aku.. EMmmmm maybe aku juga meminati bidang masakan.. Why not?? :P

Ianya adalah tentang cara-cara bagaimana untuk menghasilkan taufufah... Produk ni memang lain dari yang lain kerana saudara Hairul Hissam telah mengambil satu perubahan yang drastik dalam penjualan produk di internet..

Apa yang boleh aku kongsikan kat sini adalah bagaimana beliau menunjukkan dengan bermodalkan rm3 untuk membeli sekilo kacang soya yang dapat menghasilkan setong taufufah..

Air+Kacang Soya+Tepung Jagung+Seiko/GDL=Taufufah..


Simple jew kan?

No comments:

Post a Comment

Chit-Chat

Apesal NI?

Iklan Anda Disini

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!