testin"

Cari benda cool..?

Monday, December 20, 2010

Awek- Benda paling simple nak tackle...


( Ni bukan koleksi awek aku, aku jumpa kat pak G ) :)


Ni first thing aku nampak hari ni selepas aku create blog nie.. - Awek -

Korang rasa susah ke senang nak tackle awek? Bagi korang yang rasa payah, susah baik korang set kan minda korang, sebenarnya nak tackle awek tak de lah susah. Kenapa aku cakap macam tu?


Bagi aku awek ni

  • Tak perlu korang ada ber k k
  • Tak perlu ada lesen
  • Tak perlu korang act macho
  • Tak perlu pape jew

Cuma yang perlu ada 
  • Pandai mengayat

Serius aku cakap, kalo korang ada satu benda kat atas, almaklum nya senang jew nak tackle awek.

So macam mana plak nak pandai mengayat?
  • Ambil hati dia
  • Jaga perasaan dia
  • Surprise kan dia
  • Make her like in heaven
  • Pape jew asalkan benda tu boleh buat dia merasa bahagia

Tak kisah la korang simple ke, tak bergaya ke. Bcoz awek tak tengok pakwe berdasarkan rupa paras, dia tengok pakwe based on character..

Dan untuk tackle awek, jangan kait kan masa. Contohnya kalo korang nak awek dalam masa yang singkat, jangan harapkan awek tu akan kekal lama. Nak adjust anak ayam boleh la kan..

So selalu hargai pasangan anda.. 

Adios...

No comments:

Post a Comment

Chit-Chat

Apesal NI?

Iklan Anda Disini

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!