testin"

Cari benda cool..?

Wednesday, December 29, 2010

Mampukah harimau muda menunjukkan taringnya?

Sejak beberapa hari ni jarang sket aku menulis... Riwayat celcom broadband ku telah lumpuh.. Hanya tinggal maxis broadband yang tak berapa sesuai ku kegelarkan perwira... Ianya amat slow sekali... Namun ku tetap gagah untuk menulis di blog ini..

Ini adalah kerana semangat cintakan Malaysia...

Aik apa kaitannya plak? Ooooo korang tak tau ke tepat jam 8 malam ni Malaysia akan berdepan Indonesia pada perlawanan bola sepak Aff suzuki cup second leg final.

Bebaru ni Malaysia telah berjaya membenam Indonesia 3-0 pada first leg final dan ianya merupakan satu angka yang cukup besar setelah dibelasah Indonesia pada perlawanan peringkat kumpulan..5-1

Persoalan :

Mampukah Malaysia membaham Indonesia di hadapan puluhan ribu penyokong tuan rumah? Dan mampukah Malaysia menangani isu pancaran laser yang menggamatkan suasana stadium bebaru ini?

Aku tengok berita tadi pemain Malaysia hanya menjalani latihan ditepi hotel sahaja, mungkin bimbang akan penyokong fanatik Indonesia yang tampak merusuh...

Apa la diorang ni kan.. Malaysia kalah 1-5 hari tu slumber jew, mereka kalah buat la kalah kan, ni macam tak puas hati je..

Tak de semangat kesukanan langsung..



Harap-harap Malaysia mampu menamatkan kemarau piala Aff suzuki selepas 14 tahun menanti...

Go....Go......Goo.....

Adios.....

No comments:

Post a Comment

Chit-Chat

Apesal NI?

Iklan Anda Disini

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!